середа, 20 квітня 2022 р.

Завдання за четвер, п'ятницю, 21 та 22 квітня. 

З української мови. Тема. Написання твору на тему:"Моя сім'я".



1. Розкажіть про свою сім'ю за запитаннями (зошит з розвитку мовлення , сторінка 41).

2. Напишіть розповідь про свою сім'ю, користуючись словниковою скарбницею, сторінка 42 зошита.

3. У кого немає зошита, напишіть текст "Моя сім'я".  

З математики. Тема. Письмове додавання у випадку, коли в сумі утворюється один нуль.

1. Розгляньте номер 420 на сторінці 61. 

2. Обчисліть номер 421 на сторінці 61 (пояснення усне).

3. Розв'яжіть задачу на сторінці 61, номер 422.

З читання. Тема. Василь Сухомлинський"Красиві слова і красиве діло". Переказування оповідання.


1. Прочитати матеріал підручника на сторінках 132-133.

2. Переказати оповідання, сторінка 133.

3. Виконати завдання в зошиті на сторінці 72.

Я досліджую світ. Тема. Діагностична робота з теми:"Здоровий спосіб життя".

1. Виконати завдання в зошиті на сторінці 37 (прислати вчителю).







Немає коментарів:

Дописати коментар